Hälften klart

Nu har jag gjort en utav mina helger... nästa helg kvar och sen är jag ledig tre helger, man har alltid en sån goof feeling när man jobbat helg för det är så mysigt inte en massa stress utan lugn och ro och det gillar jag...

My har vart på sitt första kalas i dag hos sin bästa kompis Emilia och det hade vart jättekul och hon hade skött sig galant hihi!!!

I morgon är det Lucia tåg på Dagis och dom ska vara ut och lussa för första året... Mina döttrar ska vara pepparkaksgummor och sonen en liten tomtenisse...
Ska man slå på stort och filma kanske har ju äntligen fått tillbaka vår efterlängtade videokamera som vart på reparation...

Nu ska vi in till stan och kika på NK:s julpyntning det brukar vara så himla fint...

Kommentarer
Postat av: Erika

Har jättefina kort från kalaset :) Du ska få se dom sen :D Kommer upp i bloggen också så fort jag finner ork och tid :D

2009-12-13 @ 20:07:22
Postat av: Bea

Ja, det blir lucia tåg för våra små också imorgon, fast Emelie får inte vara med. Hon har haft feber sen i torsdags kväll. Hosta med feber. Legat på 38,5 och mer, som bara har gått ner korta stunder på febernedsättande...Svininfluensa sprutan har hon ju fått, för snart 1 månad sedan. Så det kan jag väl aldrig tro att det ska vara. Visserligen, ger det ju inget 100%-igt skydd och de rekommenderar ju två till de små...men vad vet jag. Imorgon tänker jag ialla fall ringa sjukan och höra vad de säger. Vår barnmott. ger jag inte ett skit för.

Tack för kommentaren hos mig...bakgrundsbildenn har jag tagit själv....en ringblomma som jag odlade fram i sommras. Tyckte färgen blev så underbar, den fullkommligt brinner.

Vi har ju inte haft internet på ett tag och nu har vi inte längre någon fast telefon. Nu nås vi bara mobilt, men jag har fortfarande halebop...du med, eller?

Kram Bea

2009-12-13 @ 21:37:01
URL: http://beatricer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0