Insändare!!!

En människa som jag som anser att man ska sköta sitt och skita i andra har nu gjort allt för att vi skall få tillbaka Julias cykel!!!
När hon kom ut i Lördags och skulle ta cykeln när vi skulle ner till Centrum så var den BORTA!!!!
Hon kom gallskrikandes upp och var helt förstörd och innan vi fatta var det var och fick ur henne va det var så tog det sin lilla tid vill jag lova...

Men vi har letat överallt men den är BORTA!!!

Jag har skickat en insändare till Lokaltidningen Sigtunabygden och sen har vi givetvis anmält det hela till polisen men dessvärre lär den ju inte komma tillbaka kan jag tänka mig...
Men är det någon som ser en Rosa Cykel av Märket Logan och som är i stl. 16 tum och som har stjärnor i ekrarna och hål i sadeln får ni gärna höra av er!!!

JAG BLIR SÅÅÅÅ FÖRBANNAD PÅ DESSA MÄNNISKOR SOM VILL FÖRSTÖRA FÖR ETT LITET BARN!!!!!

Visa stor bild
En sådan cykel fast rosa!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska hålla ögonen öppna!!

2009-12-09 @ 10:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0