Juldagen

I dag blir återigen en dag med massa god mat och små klappar kan jag tänka mig, det brukar vara så iallafall...
Vi ska till svärföräldrarna och äta och mysa lite.
Brukar alltid vara en massa god mat där och sen är det såååå skönt att slippa laga maten själv,andras mat brukar ha en tentens till att vara mycket godare!!!

Barnen var mycket nöjda med gårdagen och det var ju nästan väntat när man bara fick julklappar man önskat sig eller hur?!

Jag fick en hårfön och en bakmaskin och det var toppen grejer för det saknas i mitt vuxna liv!!!
Av min älskade Make fick jag uteljuslyktor i tre stl och en bok 42 sms som kom HELT fel, och ett änglaspel med vår egen Julvärd ARNE WEISE!!!

Vi hade en supermysig dag!!!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bea

God Jul och god fortsättning till er också.

Härligt ni verkar ha haft det. Skönt.

Min Jul började ju bra, men sen blev den en av de värsta. Den där jävla häxan min far är "särbo" med, sabbade det som vanligt. Det är alltid något jävelskap med henne. Alltid något hon ska bråka om och gapa och skrika. Jag har lovat mig själv att hålla mig lugn för min fars skull, och det gjorde jag. Det finns gränser för vad jag tål, den gränsen är nåd, men ändå höll jag käften för min fars skull. Men fy fan...nu får det vara nog. Det var förmodligen vår sista jul där, så länge kärringen är kvar.

Trist...men pappa verkar tyvärr inte bry sig. Han bor ca 3 mil från oss....Lars och Carmen ca 40 mil...de träffar sina barnbarn mer än pappa.

Nä det blir nog som du skriv i din blogg...tänk att åka bort till nästa Jul...vi har på allvar pratat om detta vi...



Pussen och kramen.

2009-12-27 @ 00:09:04
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0