Lugnet före stormen???

Kan det vara så att sjukdomarna har förstått sig på våran "sanering" och är på väg ut ur huset???
Philip har vart lugn på morgonen och Emma lika så...
Jag hoppas så innerligt att det är slut nu, fast man är ju fortfarande lite orolig i magen och trött så det blir till att vara hemma resten av veckan och sen bege sig till jobbet i helgen, vill absolut inte smitta ner några på jobbet eller mina kära farbröder och söta tanter jag går till....

För övrigt händer det inte mycket här hemma kan jag säga, det som måste utföras i dag är att Julia skall till tandis och laga ett hål håller tummarna för att det inte gör ont på min lilla "stora" tjej!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Gå inte tillbaka till jobbet för snabbt bara så du blir liggandes en vecka till.. Det tar ju dessutom ett tag för kroppen att återhämta sig.



lycka till Jullan hos tandis idag :D



Kram kram

2009-12-09 @ 09:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0