Mitt vinterland

I dag efter hämtningen från dagis bar det av till Sätuna backen då vi åkte ner och sprang upp osv.
Barnen bara älskade det och de stora tjejerna åkte skidor och dom är såååå duktiga!!!


Annars har det vart en bra dag med en massa god lutfisk och mys hos min Farmor i Sigtuna och vi har pratat och pratat en massa!!!

Just nu känner jag mig rätt nere faktiskt men det är väl så livet går upp och ner...
Men att känna sig sviken om och om igen sliter på en...


Så nu har jag kommit till en punkt där jag känner att jag kommer inte att ställa upp och hjälpa till i onödan...
Det finns vissa som jag kommer att finnas för och det är min underbara familj och mina kära arbetskollegor!!!!!

Det är krast att jag känner mig riktigt nere och det märks ju tydligt utav detta inlägg?!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie's ChristmasTime

roligt med snö

2009-12-16 @ 20:40:20
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0