Morsan har blivit galen!!!

Det tror jag att mina barn tänkte om mig idag...
Nu ska vi ta på oss Lucia kort och göra ett fint julkort, KUL VA????
Alla va jätteinspirerade från en början men sen avtog engagemanget kanska snabbt kan jag lova!!!!
HAHAHAHAHA gud va jag kommer att skratta åt detta ögonblick om tio år, men i dag nästan slet jag av mig håret (nej skämt och sido)!!!

Ska bjuda på våra bidrag till ett julkort i år...



 

 

 




Detta blev det vinnande bidraget,lyckades fixa till lite kanter och så...



Lilla sessan blev lite ledsen, men det vände snabbt!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du redan skickat in? Annars kan jag gärna ps:a lite åt dig ;)

Tyckte du lyckades bra med dina kort ja :D

2009-12-09 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0