Skrattretande

är det faktiskt när man tittar på min statistik, du nooooo onnneeee som är inne på den...
Men men det är väl mest för min egen skulle jag skriver, idag är det en lugn dag som gäller ska till min älskade Farmor på lunch och det ska bli lutfisk och det är ju sååååå gott, tänkte ta mig upp till någon blomsteraffär och köpa någe fint till henne...

Sen på eftermiddagen är det skid och pulk åkning som gäller med barnen och det ska bli riktigt mysigt eftersom jag jobba till 23,30 i går så var det inte någon ide att hitta på det tyckte Pappa Lars eftersom jag ville vara med...

Phille bara ÄLSKAR att åka pulka på morrnarna, han lyser när jag kör honom till dagis min lille plutt...

Jag önskar mig en handcreme i julklapp någon som har någon bra ide på en bra typ/sort????

Kommentarer
Postat av: Helen

Propolys av AloeVera. Såå himla bra. Lite dyr men den ger mjuka och sköna händer :)

2009-12-18 @ 14:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0