Slag i saken

Jag kan lova att det gjorde vi oxå...
Det känndes som att klarar jag att ut och gå så kan jag även jobba utan att behöva känna miog död...
VI gick nämligen upp till Lars Mormor som ligger uppe i Husby på Husby Ärlinghundra kyrkogård...
Det var så jäkla skönt att få komma ut och andas frisk luft och smatidigt känna att man inte är helt slut utav att behöva röra på sig...

I kväll blir det film marathon vi ska se Nya Wallander och Baksmällan ska bli jättemysigt att bara krypa upp i ett hörn och mysa under en filt och kika på lite komedi/Thriller.
Kontrasten blev kanska markant va???

Kommentarer
Postat av: Erika

Starkt jobbat vännen! Det var ingen dålig promenad!



låter mysigt med filmkväll.. vill veta om baksmällan är bra sen :)

Och så skulle jag gärna vilja låna den där svenska filmen av dig.. vad den nu hette :D haha

2009-12-10 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0