Välkommen tillbaka!!!

Ja det är väl det jag får lov att säga till mig själv...

Jag gjorde ett medvetet val att avsluta min tidigare blogg här men gör nu ett nytt försök, då jag verkligen kan tycka att det är kul att få skriva av sig...

Hemma hos oss råder det SJUKSTUGA vill jag lova...

Det hela börjar på Lördagen, kväll kl. 22,30 My kräks... Vi rengör tre sängar och torkar spyor fram tills kl.04,30

Somnar och sonen vaknar 07,00 och det är dags att kliva upp, snäll som min make är så gör han det och låter mig ligga...

Söndag eftermiddag kl 16,00 Emma spyr rakt ut... Vi tvättar och städar återigen...

Måndag morgon kl 06,00 Mamma Linda sitter på toaletten och kan inte gå därifrån, kl 11 börjar jag kräkas oxå...

Tisdag morgon Philip får jordens diaree attack och blir hemma från dagis...

Tisdag em. De ringer från dagis och säger att Emma har diarre...

Vill då påpeka för ALLA att Emma hade inte haft några tecken på Sjukdom under hela Måndagen annars hade jag aldrig skickat henne till dagis om det är så att hon var dålig!!!!

Nu är min stora fråga hur resten av veckan skall se ut???!!!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Resten av veckan ser ut så här: Alla i familjen blir friska och du kommer tillbaka till jobbet! =) Bra, va?? =)

2009-12-08 @ 22:29:14
URL: http://www.nogg.se/jerry
Postat av: Erika

Äntligen säger jag bara :) Visste att du skulle börja igen! Me like!!



Lider med er dock, inte kul med mag/kräksjuka! Hoppas innerligt att ni får bli friska snart igen!



Massa kramar

2009-12-09 @ 07:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0