Ett litet PIP!

Nu kommer det ett PIP till mitt hjärta!!!

Med mig är det bra förutom min tandvärk som jag levde med som en böld i arslet i en veckas tid nu!!!
Men jag ringde i morse och det fanns inte en ända akut tid så jag fick vänta tills på Måndag men det är ju helt klart bättre än att vänta till den 22...

Jag ska på fest í kväll på Jobbet och det ska bli trevligt men det blir lugnt me drickandet för i morgon är en annan dag hihihihi!!!!!!
Men så säger man alltid och så vaknar man med en jävla huvudvärk dagen efter...

Jag har en mapp på datan med ca 2000 bilder bara det att man inte kan se bilden utan bara ett nr och därför tänkte jag att jag ska ladda upp ett eller två kort varje dag fast jag inte vet vad det blir för bild och jag kommer inte att ta bort den om jag är missnöjd, jag lovar!!!
Lovar ni att kika in varje dag????


My och Julia med Mormor och Morfar!!!


En bild på vårt gamla kök i Sigtuna



Kommentarer
Postat av: Erika

Guuuuud sååå kul!!! Jag är en trogen läsare och kommer med nöja spana in dina bilder :D

2010-02-13 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0