1 vecka

har gått sedan jag tog beslutet att sluta med napp för våran 3 åriga dotter...
För precis en vecka sedan låg hon nu och höll på att gråta ihjäl sig och jag var nog på väg ca. 40 miljoner ggr att springa dit och stoppa in nappen på henne, men jag gjorde inte det och hon somnade efter två timmar...

Men vilken pärs det var...

Men nu 1 vecka senare så somnar hon lika tryggt som hon alltid gjort och hon har inte frågat efter sin käraste ägodel någon gång överhuvudtaget!!!

Jag blir ju sååå stolt!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Stora tjejen :D



Visst värmer mammahjärtat när dom är såå däär duktiga :D



Ps.. shit va svårt det var att hitta presenter till tjejerna idag! Man kan ju inte köpa vad som helst liksom ;) Jag ville köpa ett par paljettleggings till Emma, men Micke tyckte inte det var så passande.. hmm.. jag tror att hon hade gillat dom lika mycket som jag :D

2010-01-17 @ 19:37:22
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0