älskling älskling älskling!!!!

jag bar får en sådan känsla ibland eller rättare sagt ofta!!!
Jag sittter i Soffan och gosar med mina minstingar och bara snussar och luktar och känner ÅÅÅÅ GUD VA JAG ÄR LYCKLIG FÖR ATT JAG HAR FRISKA BARN!!!

Sen börjar lets dance och min älskade lilla son får myror i brallan och sticker ner ur soffan och börjar dansa och kan bara inte sluta och jag skratta så jag höll på att gå av på mitten!!!

Så OTROLIGT sött att se den där lilla blöjrumpan stå där och skaka!!!!!
Åååå jag är ledsen att min make inte fick se denna underbara uppvisning!!!

I morgon är det kalas för Emma och My så det är en massa släktingar som kommer och sen vankas det middag hos svärföräldrarna!!!
Det ska tydligen bjudas på Kalvfilè och det låter ju inte helt fel!!!

Erika JAG ÄLSKAR DIG!!!!!

Det behövs sååå några värmande ord för att man ska orka "tuffa" på ett tag till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0