Äntligen...

nu är våran Nissan Micra ÄNTLIGEN såld och det känns riktigt bra!!!
Det som imponerar på mig något så fruktansvärt är alla jubel idioter som finns i vårt avlånga land!!!
Folk ringer och frågar en massa och man svarar artigt för att sedan få till svar att man inte får en krona mer än 35000 och då säger man att det inte är aktuellt och då svara jubelidioten att man kommer aldrig att få det pris vi ville ha!!!

Men ack va fel man kan ha när man är en jubelidiot för vi fick nämligen vad vi hade Sagt!!!
Jubelidioten ringer upp igen och sjunger i mitt ÖRA!!!!!!

God morgon yxsskaft vad lider du av????????

Ja ni det finns verkligen människor till ALLT!!!
Jag är iallafall lite lättad och känner att mitt och Lars mål kommer närmare och närmare för varje dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0