Förkyld

jag har blivit jätte förkyld förstår inte alls varför det ska avra nödvändigt men nu är det iallafall så!!!

Annars är det rätt bra med oss och våra små liv, jag jobbar och Lars går på kurs den här veckan så han blir en full lärd man.
I helgen är det fullt ös.
Emma börjar gympan, jag ska på Myskväll hos min moster och morbror, mina småttingar skall ha faster som barnvakt, stora tjejerna ska vara hos mormor och morfar och mysa och min man ska på 30-årsfest till en gammal barndomskompis och på Söndag är det fika hos kusin vitamin som fyllt tonåring!!!

trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter som en fullspäckad helg gumman!



Hoppas du kryar på dig och att Linnea inte "utvecklas" någon form av kräksjukan.. så vi kan få ses snart igen!!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2010-01-29 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0