GI

det är något nytt för mig men goda maträtter kan jag lova!
Det blev Pestolax med pinjenötter och rostade grönsaker till lunch och sen blev det fisksoppa till middag den var bara sååååååå god.....

För övrigt har det vart en alldeles underbar dag med min kära mor vi har gått i affärer och jag har BARA tittat inte gjort av med en krona och jag är så stolt över mig själv så jag har vuxit tio cm!!!!

I morgon åker jag hem till min älskade mormor och myser med henne och antagligen blir det till att gå i lite mer affärer med henne då jag kan tänka mig att hon gärna vill ha hjälp med att köpa presenter till Emma och My!!!

Bye the Way har jag gjort fint i ungarnas garderober och rensat ut fem Willys kassar med tjejkläder i stl 110 som jag skall skänka i Uff lådan om ingen vill ha?!!!

Så nu ahr min älsta tjejer garderobs förbud hihihi!!!

NU ska jag kika på en Sommar med Göran!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är såååå duktig gumman!!! Stolt över dig <3

2010-01-21 @ 06:55:07
URL: http://moggika.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag vill gärna ha dem som du redan vet.

Kramen...

Ska kolla vad det kostar att skicka ner det.

2010-01-21 @ 19:05:01
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0