Hopplös

känner jag mig som inte hinner med att blogg lite då och nu...
Men den här helgen har det vart fullt ös medvetslös vill jag lova, kalas på lördagen med ett fullsatt hus, middag med sen hemkomst på Lördags kvällen...

Söndag var en tidig morgon trots den sena kvällen och sen Kalas hos Farmor och vidare ut till Lars pappa för att sedan åka till Lars storasyster på fika!!!

Nu har jag en sekund över för detta så det får bli ett lite inlägg.
I morgon är jag ledig sen är det jobb resten av veckan som gäller och i morgon ska jag göra det roligaste som finns och det är att jag ska gå till TANDLÄKAREN!!!!

Fy f*n säger jag bara kommer kosta ARSLE har inte vart där på 6 år huuuuuu!!!!
AJABAJA LINDA, skyll dig själv...

Kommentarer
Postat av: Elina & Linnéa

JUST NU PÅ VÅR BLOGG: Tävla om att få en valfri bild gratis professionellt retuscherad hos modelness.com värde 69 kr!



http://klackarnaitaket.blogg.se



2010-01-25 @ 19:52:13
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0