Middag

I dag ska jag som sagt på Middag hos min Kära moster och Morbror...
Jag är så jäkla förkyld så jag kan ge mig den på att jag inte kommer att känna någon smak överhuvudtaget för det är så typiskt när man väl ska bort på middag och man vet att det är en god kock som lagar super god mat så ska man inte få känna smaken...

Men det ska bli trevligt att bara få sitta ner och prata med vuxna männsikor...

Min älskade make ska ju som sagt inte närvara han ska på 30 års fest och jag önskar honom en trevlig kväll!!!
Just nu är han och jobbar och vi andrar roar oss med att springa i tvättstugan från kl 7 i morse och ett tag framöver och förhoppningen är att han kommer hem med nybakat bröd åt oss för vi har inte ätit frukost ännu!!


En trevlig Helg önskar jag er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0