motigt

just nu känns ALLT så!!!

Mitt humör går upp och ner och mina känslor lever ett eget liv och jag känner mig allmänt onöjd med mig själv just nu...

Men jag finner inte heller riktigt vad det är jag ska göra för att känna mig tillfreds med mig själv, men man kanske kan komma på det med åren???

Jaja nu är det som det är och jag vill inget annat än drömma mig bort till en kritvit strand med en massa palmer och lyckliga småtroll runt om mig...

http://www.marcovoigtlaender.de/07phu_quoc/images/Strand.jpg

Kommentarer
Postat av: Erika

Förstår känslan gumman..

Du kanske behöver en välförtjänt semester.. herregud du har ju tuffat på i 180 de senaste ÅREN!! Du ställer alltid upp för alla och dina krav på dig själv ska vi inte tala om!

Du är en rastlös själ, ungefär som mig.. (även om jag kan verka som lugnet själv) Kanske saknar du något i ditt liv.. en egen hobby?



Hoppas humöret svänger upp snart ;)



Kram kram

2010-01-21 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0