my lord

VILKEN morgon!!!!
Allt börjar i det lugna tecknet som det vanligast gör hemma hos oss men sen bryter HELVETET ut!!!!

Allt börjar med att min underbara dotter på 7 år inser att hennes tandkräm är slut och att jag inte har köpt någon ny!
Då säger jag att ja men lilla gumman det gör väl inget det finns ju en annan du kan ta så länge, till svar får jag då att JA MEN NI KÖPER BARA TILL DOM ANDRA!!!
Jag svarar då att gumman du har ju haft kvar i din tills i dag därför har jag inte köpt någon...
Och hon blir helt galen och jag är dum och hon får aldrig något och hon kastar saker och skriker omkring sig...

Jag tänker en stund och meddelar sen min älskling att nu när du håller på så här så kan du komma hem själv i dag och du tar inte med dig någon kompis hem idag...

Hon blir ännu mer galen och det är klart det förstog jag ju att hon skulle bli men jag kännde att jag måste säga ifrån även om jag vet att hon kommer bli riktigt sårad...

Hon skriker och bråkar och hennes pappa pratar med henne i telefon och inget han säger får henne lugn så det slutar med att jag får klä på henne för att hon skall komma i tid till skolan...

Tillslut säger hon att hon kommer att ha ont i magen heeeela dagen för att jag är såååå elak osv.
Får i väg henne till skolan och vi är sams och säger att vi älskar varandra och pussas...

För tänk hur skulle man kunna leva med att inte säga och göra detta mot varandra om det skulle hända varandra något under dagen???!!!

Tänk va det måste vara jobbigt att var 7 år min lilla prinsessa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0