Resa

just nu genom går jag en av världens värsta resor!!!
Vi har beslutat att nu skall nappen ut och det skall göras nu!!!
Vi packade en påse och skrev en lapp och satte guldband på och skrev ett brev till tomten, och hon var helt med på det inge konstigt alls, men när man blir snutt sugen och trött då är det JOBBIGT!!!

Det är rent utsagt för j*vligt!!!!

Jag och Lars höll på i 2 timmar och gick på repet i kväll, nej det blir ingen napp nej det blir ingen napp osv...

Det hela slutade med att jag kröp ner hos henne och till slut efter mycket om och men och hålla mamma i handen hörde man den tunga sucken och hon slappna av...

Mitt älskade barn vad var det för otjänst jag gjorde dig när jag stoppade in nappen i munnen på dig när du var liten????
Du är ju en liten tjej med en oändlig trygghet i denna lilla napp, jag hoppas så innerligt att det går vägen!!!
Min älskade prinsessa Mammas hjärta gråter av att höra dig så ledsen!!!


Här är vår lilla påse vi pyssla ihop...


Efter två timmar föll hon tillslut in i sömn...
Ursäktar för att bilden är på sne...


Bortsett från denna episod i dag har vi vart ut hos Farfar i Skepptuna och härjat en stund innan det blev alldeles för kallt...

En liten man som älskar SNÖ!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Det kommer gå alldeles utmärkt vännen!

Linnea var också JÄTTE JÄTTE ledsen när hon var tvungen att sluta.. och hon var inte ens 1½ år.. stackarn.. men det går över, jag lovar.. det gäller att bara hålla ut, och det är svårt nog, men jag vet att ni kan!!



Massa kramar

2010-01-11 @ 07:17:10
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0