Värdelös!!!

Har fått en hel del banningar från min allra bästa vän om att jag är TOTALT VÄRDELÖS på att uppdatera denna blogg och det kan jag ju hålla med om!!!
Har helt enkelt inte haft tid om man säger så men det är ju inte så konstigt när man jobbar heltid och har fyra små troll när man kommer hem!!!

Lars har vart hemma sedan i Julas och börjar att jobba i morgon och då börjar allvaret för småttingarna tills semestern!!!Fattar ni känns som en evighet tills man har semester men det är ju inte sååååå länge kvar bara 25 veckor!!!

Det jär året kommer att bli kul år tror jag, en mormor som fyller jämt , en make som fyller jämt och en eventuell Turkiet resa med barnen och Lars om allt går som det ska!!!

Och jag säger bara det till Bea och Jocke den 17/7-10 SKA NI BARA KOMMA UPP PÅ FEST!!!!!!Förstått??????????

Jag har även kikat lite på inbjudningslistan till Lars fest och det är "Bara" 91 som kommer att få inbjudan!!!

Jag skulle vilja hyra The Rolandz men det lär ju kosta en miljon för Lars är Stört förälskad i Robert Gustafsson!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

ÄNTLIGEN!!!!



Jag skulle precis ringa dig ;) Men nu behövs ju inte.. (ringer i morgon istället)



Hoppas allt är bra med dig.. vilken dag ska vi ses? Fredag eller lördag?



Puss

2010-01-06 @ 18:49:33
URL: http://moggika.blogg.se/
Postat av: Bea

Tusen tusen tack för inbjudan....absolut. Nu har vi god tid att planera in med barnvakt och allt. Puss

2010-01-08 @ 15:06:08
URL: http://beatricer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0