4 ÅR!!!!

Mammas minsta sessa fyller 4 År idag!!!!
Grattis mitt hjärta!!!

Vi hittade en ny vagn igår och jag slängde ut vår gamla Emmaljunga på blocket i morse för en strunt summa istället för att kasta den och det gav resultat, dom kommer idag och ska köpa den några från Stockholms hållet...

Middagen i går gick bra, vi kom väl i säng vid 01,00 kan jag tänka mig och i morse vart vi väckta av en liten tjej som viska i mitt öra:
- Mamma ska vi inte sjunga för My????
- Självklart älskling, tittar till på kl. och den är 9:e och födelsedagsbarnet har inte vaknat än, dags att sätta fart!!!

NU är det dags för att ordna fikat till våra kära gäster!!!

Kommentarer
Postat av: erika

GRATTIS LILLA MY!!!!!

Kram från oss

2011-01-23 @ 21:28:14
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0