Går på...

mitt första arbetspass för denna helg och går av på Söndag kväll kl.23,30...
Men det känns bra och jag är redo efter att vart ledig två dygn så allt fungerar bara man vill, jag har dock huvudvärk och vet ej varför men det skall väl ge sig det med får vi hoppas...

Kanske kan vara så att Frun är VÄLDIGT dålig på att ha glasögonen på sig!!!!

Huvudvärken kanske beror på spänningar som släpper oxå,hmmmmm....

Nog om det nu väntar jag på min stor dotter som skall vara på ingång, alltid lika kul att höra hur dagen i skolan vart och läxor som skall kikas på...

Tänk att det är jag som sitter och läser läxor med mitt barn nu, det känns som det inte alls var längesedan  min mamma och pappa gjorde det med mig...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0