Nytt år Nya tag!!!

Har inte skrivit på ett halvår ungefär tror jag närmare bestämmt att det är...
Men nu tänkte jag att jag skall göra ett försök och se om jag finner motivationen och lusten för att kunna fortsätta.

Jag har fått fast tjänst på mitt jobb, och kommer att jobba kvällar och några dagar men dom är inte många...
Det känns lite vemodigt att gå över på att jobba kväll när man har jobbat dag så pass llänge men men det är inget att göra detta var min chans för att kunna få en fast tjänst och det är jag tacksam för....

Barnen hade sin första skol och dagis dag i dag efter jullovet.
jag har börjat med LCHF kost och det fungerar hittils mycket bra, inte alls hungrig och känner mig inte alls så uppsvullen och gasig som jag gjort under alla år med kolhydrater, men jag är helt säker på att det kommer komma dippar men det får man ta och härda ut!!!


Nu ska jag börja göra mig ordning för att ta mig ut och ta hand om alla mina söta gamlingar!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du börjat igen gumman!



Heja heja med din kost, jag vet att du kommer fixa det här!



Kram kram

2011-01-10 @ 21:44:26
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0