Omtag...

Har verkligen insett att min "ex" våg inte var rättvis mot sin ägare överhuvudtaget!!!

Så därför har jag köpt en ny som jag hoppas kunna lite på lite grann om inte annat, nu har jag dock hört att man lika gärna kan kasta ut vågen och använda sig av måttband....¨

Men iallafall i dag var det mått dagen och vikten var som sagt inte den som förra veckan men nått som dock hade förändrats rätt drastiskt var midjemåttet...

På 2 veckor har jag tappat 6 cm i midjan!!!!!
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

Va lycklig man kan bli, detta är helt klart ända sättet när det gäller dieter m.m. som funkar för mig så jag kör vidare, är sååååå stolt över mig själv!!!

Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0