STÖD!!!!

Jag har en rätt jobbig period i mitt liv just nu när det gäller min arbetssituation!!!
Jag har valt att jobba kväll och det fungerar bra men det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket runt omkring som bara inte går plus att jag kan inte påverka det i den utsträckning jag vill!!!


Men då har jag fått ett sånt otroligt STÖD av mina arbetskamrater och speciellt utav en och det är Tessan!!!!
Jag är såååå oerhört glad och känner mig så mycket bättre till mods nu och hoppas och ber att allt kommer att gå vägen!!!!

Det återstår och se och jag kommer att hålla er som läser om det nu är några som gör det uppdaterade!!!

Nu ska jag kurerar mig och ta en kopp te och krypa ner i ett varmt bad och hoppas att huvudvärken och hostan håller sig i shackt för ett tag...

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas att det löser sig för dig, men det verkar det ju har gjort när jag läser ditt senaste inlägg :)



ses snart :)

2011-01-14 @ 07:43:21
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0