Taskig tajming....

Är det inte alltid så att man ska börja känna sig hängig och snorig innan man ens har börjat jobba??!!!!
Ja det verkar inte bättre iallafall, känner mig däven och snorig och hostar men än så länge inte att jag hostar lungorna ur mig och det är ju positivt!!!

Och sen den här omställningen att man ska komma hem och i säng vid 01,00 tiden och sen upp igen på morgonen gör nog även det att man kan känna sig lite hängig i början, förhoppningsvis så vänjer man sig...

Barnen är på skola och dagis och man märker verkligen hur KUL dom har det där och det är såååå skönt även fast det känns lite små jobbigt att man inte träffas lika mycket men på ett sätt så är det nog lite nyttigt också att dom får egentid med Pappa...

Nej nu ska jag kika på tv:n en stund och förhoppningsvis blunda en stund innan det är dags att samla nya krafter för ännu en jobb kväll......

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag lovar att du kommer vänja dig med att jobba annorlunda tider, snart kommer du säkert tycka att det är skönt också :) Och att barnen får egentid med pappa är ju bara bra, dessutom får ni sakna varandra lite!

Det blir skitbra det här!



kram kram kram

2011-01-11 @ 19:18:16
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0