Hoppla!!!

Detta trodde ni nog aldrig att jag ens skulle försöka mig på ett inlägg kan jag tänka mig!!!
Vårt liv rullar på och det känns ju skönt men det har kommit fram en del saker om Mysans mage och det var ju kanske mindre kul men samtidigt väldigt skönt, Mamma hjärtat vann till slut om man säger så!!!

Hon står på sin medicin och då fungerar det bra och vi skall tillbaka och få provresultat och vidare utredning m.m.

Vi jobbar en vecka till och sen är det mester med älsklingarna och det ända vi har inplanerat är att ta en tripp till GBG i Juli sen har vi tänkt ta dagen som den kommer så skönt!!!

Vi har skaffat en till hund en lite rottis tik med namnet Lumi och hon är urmysig och alldeles underbar!
Ja kämpar på som en liten gris med mitt mc körande och det ger resultat så JÄKLA kul!!!

I går lyckades jag göra garagevändning på 6*6 meter åt båda hållen så stolt över mig själv!!!!!

Avslutar med en bild på familjens nyförvarv!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0