Nära döden upplevelse!!!

I morse när jag skulle dammsuga tyckte jag att min kära snabeldrake sög så dåligt och jag vet att det inte var allt för längesedan jag böt påse så jag konstatera snabbt att det måste vart nått annat fel!!! Tittar bara lite flyktigt ner i röret och ser att nått sitter fast, i samma veva vill min man vara snäll och hjälpa till och när jag lyfter upp röret gör han samma sak på andra sidan och ryker till!!!!

PANG sa det sen blev det nattsvart framför mina ögon fick nämligen detta JÄVLA rör mitt mellan ögonen och det gjorde så in i helvete ont!!!! Efter en massa fula ord m.m. så titta jag mig i spegeln och konstatera att jag numera har tre ögon var mitt mitten öga är bra svullet!!!!

Idag var det perferfekt väder för att gå runt i myskläder utan trosor, skitig i håret och ha tvättstugan!!! Jag har dock hottat till mig och håller på att går in mina nya klackskor med 8 cm klack!!!! Har hunnit shoppat kläder på Hm till det stundande bröllopet vi snart ska på!!! 







By the Way jag har påverkats av det mediala samhälle vi lever i och ska ta mig ner till Posten och hämta min Iphone 4 JA jag vet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0