Öm, öm ,öm...

Jag är så öm i min mage idag precis som att min galla hållt på och jobbat för fulla muggar...
Blir så ibland men sen brukar det släppa men i kväll är det grinigt vill jag lova!!!
Har kännt mih tjuvens hela dagen men har kämpat på i vilket fall på jobbet i hopp att det skall släppa men icke då!!!!

Har tagit två alvedon och ska krypa ner i ett varmt bad får vi se om det blir någe bättre...
Finns det nått som är så jävligt så är det att ha ont i magen, men vad är det man säger det FINNS ALLTID dom som har det värre!!!!

Nu ska små kompisarna i säng och det blir kanske lite gluttande på Skilda Världar boxen jag fick med posten idag kanske!

Jag var sen att köpa den, men nu så när man släppte tre kronor på Box var jag helt hysterisk med att vilja ha den på reales dagen men men ja jag vet jag är en riktig nörd på Svenska Serier men det står jag för!!!!

Tjingeling!(bara tre arbetsdagar kvar sen SEMESTER)!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0