Onsdag

Jobbat till kl.12 sen hem för att äta lite lunch, bestående av bacon och stekta ägg.
Min mage vill inte alls äta pasta, bröd ris eller potatis nuförtiden mår inte alls bra av det!!!
Har även sagt ett flertal ggr att min mage mår riktigt bra när jag ätit LCHF och det är uppenbart med tanke på att jag känner mig uppblåst och gasig när jag äter ris m.m.

Så nu har jag bestämmt mig för att äta LCHF men inte alls för att banta utan för att jag mår bra utav det och det är min tanke men sen gör det givetvis ingenting om jag kan få tappa ngr kilo.
Middagen blev två hamburgare grönsaker och creme fraich.
Hållt mig mätt ända sen dess och det känns klockers!!!!

Julia har jobbat med Pappa idag och sen kom han hem och lämnade henne och vi for ner till vår husläkare och han kikade i den onda halsen och konstaterade att han mycket väl kunde förstå att hon hade ont och att man blir mycket känsligare i halsen när man haft ett antal halsflussar som Julia har haft, blir det en jobbig höst med halsflussar så är det läge att börja prata om att operera bort halsmandlarna men vi får se!!!

Det roliga i kråksången är att han hade en elev där som gick sin sista vecka på praktik för att han sedan var klar ST läkare, men han kunde inte ens ta ett CRP utan misslyckades med det och det tyckte jag bara kändes sååååå tryggt!!!!HAHAHAHAHA!!!!!

Nu ikväll har det vart en skön hemma kväll, lite kaffefrämmande av mor och far och lite hallon till det, la mig med Mysan och somnade en kvart och hon somnade gått, gjorde en massa fina frisyrer på tjejerna och bara gosat ihjäl mig på min lillkille som snart är 3ÅR!!!!!!

Skit va tiden gick fort min älskade lilla bebis, och inga fler bebisar blir det i detta hushåll och det känns som ett skönt beslut men samtidigt vemodigt på något vis!

Man får låna andras bebisar och gosa me, mitt hopp om bebis står nu till min allra käraste vän Erika(www.moggika.blogg.se )!!!! Bye the Way!!!!!

Nu ska jag heja på Sverige och hoppas tjejerna klarar detta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

så härligt att du börjat blogga igen gumman :)



duktig är du (blir som en stolt liten bloggmor)

2011-07-14 @ 08:49:37
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0