Wroommmmm

Nu har jag vart ute och kört motorcykel med min far och det gick kanon bra inga konstigheter alls!!! Den galningen lura ut mig på motorvägen för första gången och jag trodde jag skulle blåsa bort men det är ju uppenbart jag klarade mig från det!!!!! Han satt och gapa i intercom systemet KÖR OM GAAAASSSAAAA!!!! Jag trodde jag skulle svimma men efter en liten liten stund kändes det faktiskt riktigt bekvämt så nej inte det skrämde mig heller! Nu blir det en kopp the i soffan för det var faktiskt rikttigt kallt att köra ikväll så det ska bli skönt med lite värme!!! Godnatt By the Way semester from. i morgon kl. 12!!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

jahopp.. nu ska jag behöva sitta och vara orolig för dig också!!! Fick hjärtsnurr när jag läste att du var ute på motorvägen och körde!!!



Kan man inte montera stödhjul och sätta en hastighetsbegränsning på 20km/h på sånna där läskiga motorcyklar??

(det är absolut inte så att jag tvivlar på din körförmåga, är bara rädd att den ska välta eller att någon annan kör in i dig)

2011-07-15 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0