Erika

Härligare människa får man leta efter!!!
Vi fann varandra över ett paket mjöl(jag skulle impa på min man och baka pizza och hade inget mjöl, själv grejen var att pizzan skulle bara tas ur förpackningen och sen tryckas ut) i hennes hall när hon var sååååå fet och skulle knyta skorna för att ge sig ut( hon vänta sin första prinsessa)!!!

Herregud tänk att jag kommer ihåg den än fast det var 6 år sen!
Sen den dagen har vi hängt ihop, inte jämt men alltid funnits för varandra i bakgrunden även om vi inte pratat med varandra varje dag( plus att vi har vart osams ett antal ggr) precis som det ska vara med sann vänskap!
Säger bara tre ord,
Jag älskar dig !!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar dig med, såklart!

2012-08-16 @ 06:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0