Fem dagar

fatta att jag sitter och har ångest över att jag ska jobba hela fem dagar tills jag får vara ledig igen, men jag känner nog så för att jag kommit till ett vägskäl i mitt liv när det gäller mitt val av yrke!!! Jag älskar att jobba med människor och se att jag gör människor glad, men jag börjar ärligt känna att arbeta inom vården innebär mycket att ge av sig själv hela tiden och sällan få så mycket tillbaka!!! Man låter folk kalla en för både det ena och de andra och står bara snällt och tar emot och är ändå lika trevligt var eviga dag!!! Skulle behöva ett jobb där man inte ständigt behöver ge av sig själv utan har en massa härlig energi kvar till familjen när man kommer hem!!!! Vad ska jag jobba med?!?!?! Ska jag börja plugga?!?!? Ska jag säga upp mig och bara jobbar på timmar och göra ett eget val att inte behöva jobba helger?!?!?!?! Hmmmm vad ska jag bli när jag blir stor????? God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0