Uas

I går när jag kom hem efter tandläkarbesöket med Emma så hade philip återigen fått magsmärtor och febern tillbaka!!! Jag bestämmde mig då för att ringa vårdguiden och efter två ner kopplade samtal och en timme senare fick jag tillslut prata med en ssk. Fick en tid till närakuten men hann knappt lägga på förens dom ringde upp och ville att vi skulle åka till barnakuten. Vi åkte till uas och på en timme och 42 minuter konstaterade man att han hade en kraftig halsfluss som även gått ner och satt sig på körtlarna i magen , därav dessa magsmärtor!!!! Underbar personal och snabbt gick det och han fick pc så nu hoppas vi på att lilleman piggar på sig !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0