Ur funktion

Igår när jag skulle blogg funka det inte alls allt var bara fel med lösenord och användarnamn och hela allt ihopa!!!

Men idag gör jag ett nytt försök och det verkar ju fungera som sig bör!!!

Ikväll är det jobb som står på schemat och sen är jag ledig ngr dagar igen och i helgen är det full fart...

Barnen ska sova hos min moster och jag och lars ska på vuxen fest, men ni kan vara lugna efter förra helgen så blir det en väldigt lugn helg jag KÖÖÖÖRRR!!!

Har köpt mig en ny klänning som jag ska ha, tror helt ärligt att jag börjar närma mig en 30 års kris jag som aldrig brukar använda klänning men man ska bevaka sina kvinnlig sidor eller hur...

Så bra sidor med snygga klänningar mottages högaktnings fullt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0