Vad tror ni???

Jag har som sagt tre döttrar i Åldrarna 5-9 år.

Deras absolut största hobby kanske ni kan gissa vad det är???Någon som minns sig själv som liten tjej???

Jo att BYTA kläder sjuttio åtta ggr per dag.

Detta innebär att kläderna hinner inte bli smutsiga utan använda ikanske en halv timma om man har tur.
Men mitt dilemma som jag har är att dom lägger dem i smutsen!!!!

Så fort jag nått botten är tvättkorgs j*veln full igen...

Så nu ikväll komjag på det.

Dom får en tvätt dag i veckan!!!!

Julia=Måndag
Emma=Tisdag
My=Onsdag

Dom har såååå pass mycket kläder så att dom kommer absolut inte behöva gå nakna på något vis, men kanske en liten lärdom att inte kasta dom i tvätten efter 30 min när man faktiskt vet att det är en vecka kvar tills Mammsan tvättar igen??!!!

Hmm tål att tänkas på!!!


En av mina älskade klädmonster!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Smart :) så for dom lite ansvar också, och det växer man ju med :)



Vi funderar på att köpa sånna där "klädhängare".. typ stolpar.. ja du fattar säkert vad jag menar. . så får de lära sig att hänga upp kläderna som är använda nån enstaka gång.. :)

2012-06-05 @ 21:13:47
URL: http://moggika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0