Världelöst

Det går ju inte att blogg från mobilen och därav min usla uppdatering dom senaste dagarna...
Man lever nästintill genom mobilen nu får tiden och jag tar alla mina kort från den och orkar inte koppla ihop vår stenålders dator bara för att föra över bilder så därför är det fattigt med bilder, fattigare än vanligt om man säger så...
 
Igår var jag till Akademiska Sjukhuset och hälsade på vårt mycket sjuka släkting och det var så jobbigt!!!
Jag är utbildad USKA och borde väl klara av sånt kan man tycka, men när det är någon man verkligen tycker om så finns inte det, allt blir så personligt och nära.
Det som är bra är att man vet att man får den känslan när man hälsar på någon för då vet man hur dom anhöriga man själv träffar i jobbet upplever saker och ting....
 
Det var med tunga steg man gick därifrån, nästan så att man bara vill vända och sätta sig där och inte gå därifrån förrens han blivit pigg igen...
Sovit som en påse skit inatt och bara legat och vänt och vridit mig och tänkt!!!
 
Nu har jag tre pass på jobbet kvar sen så är det semester och det ska blir riktigt skönt att bara få vara och ta dagen som den kommer.
 
Men att vakna i dag på morgonen var inte helt fel, med klar blå himmel och strålande sol!!!
Nu ska jag göra mig i ordning och åka och handla inför midsommar som firas ute på kandet...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0