Oj oj oj

Nu var de längesedan de hände nått på denna sida!
Vi har haft en ledig helg bestående av middags bjudning hemma en dag och en annan dag blev vi bort bjudna på middag.
Jag hade en partylite visning i fredags och det gick bra hade mysan med mig, de var hos mamma så det var ok att hon fick följa med

Hade stor bråk med min man på lördagen slutsatsen blev mycket bra och jag tror att infektionen satt sina spår då vi båda vart dåliga och ändå jobbat och haft upp med barnen, och de är väl så att småbarns åren är dom tuffaste om jag inte missförstått detta!

Pengarna är växlade och klara nerverna är på utsidan på våra små hjärtan som har resfeber och de har säkert jag med när det kommer till kritan!
Tur är det att jag jobbar sex dagar denna vecka så jag slipper känna mig alltför nervig!!!

I morgon är det två väldiga viktiga och intressanta möten som väntar på mig så de blir kul!

Kram till er alla som tittat in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0